  • Data: 2003-07-07 10:19:45
    Temat: Re: Polecenie zaplaty PlusGSM - mBank
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dave " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bebfr2$ltn$1@inews.gazeta.pl...
    > oczywiscie ze nie straszna. Ale po co mam placic 12zl/rok za cos co moge
    miec
    > gdzie indziej za darmo ? Jak widze ty zreszta robisz podobnie :-) Po co
    wiec
    > mBankowi usluga z ktorej malo kto bedzie korzystal a ktora trzeba
    utrzymywac ?

    Tez nie rozumiem tej polityki mBanku. Kwota jest niska,ale skoro mBank w
    podstawowej funkcjonalnosci ma byc darmowy to tak ma byc. Przenioslem PZ do
    banku, w ktorym jest za darmo, chociaz nie mialem na to ochoty.Opowiadam
    znajomym,ze mBank nie pobiera zadnych oplat wiec przez to 12 zl musialem
    klamac ;)

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow