  • Data: 2009-12-29 18:12:32
    Temat: Re: Polbank - linuks
    Od: pwz <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-12-29 08:07, xbartx pisze:

    > Po co chodzisz?

    Bo im, $@*$wa, nie wierzę... Nie wiesz, ze żyjesz w drugim PRL-u i jak
    nie przedstawisz gdzie trzeba świstka z 5 podpisami i 10 pieczęciami, to
    niczego nie udowodnisz? Za 5 lat naliczą ci 100 opłat z odsetkami za
    zamknięte konto i weź udowadniaj, że nie jesteś wielbłądem.

    > Wyślij wypowiedzenie do banku listem poleconym, albo
    > nawet i zwykłym i tyle.

    Tere fere...
    Zajęło mi to dzisiaj 30 minut. Mam na papierze polecenia zamknięcia
    wszystkich rachunków. Będę je trzymał przez następne 10 lat (z powodu j.w.).
    pwz