    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank a grecja
    Date: Mon, 1 Mar 2010 16:46:47 -0000

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:hmgmv8$kiq$1@inews.gazeta.pl...

    > "pmlb" r6Mhn.256000$5...@n...ams2

    > Tam jest 8 razy większy dług niż w Polsce -- w przeliczeniu na człowieka.
    > Nie twierdzę, że od tego załamie się grecka gospodarka, ale wesoło nie
    > jest.
    >
    > Może niech wprowadzą u siebie silną dewaluację (ale nie mają swojej
    > waluty --> szkoda) i idące za nią wysokie oprocentowanie -- także
    > w polskiej części ich Eurobanku, zwanego u nas Polbankiem. ;)

    Ja mialem na mysli tylko to, ze smiech mnie ogarnia jak w polskiej TV sie
    ciesza, ze wGrdcji i hiszpani kryzys. Ale zaden dzienikaz juz nie pokaze, ze
    pozim zycia w grcji i hiszpani ogranietej kryzysem jest wyzszy niz w Polsce
    ktora to jako jedyna sie kryzysowi oparla i jest 6-ta potega gospodarcza w
    Europie...
    Na tylu forach ludzie sie tak strasznie martoiwa co z grecja a to do grcji
    nadal jezdza ludzie za praca:))) nie odwrotnie. O to mi szlo. Takie mydlenie
    oczu proba odwrocenia, zo o prosze grecja sie sypie nie to co potega
    polska:))) w ktorej zamarzlo ponad 300 osob tej zimy (poprzedni taki wynik
    byl za okupacji).