  • Data: 2010-03-01 17:04:31
    Temat: Re: Polbank a grecja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "pmlb" hcSin.159752$z...@n...ams2

    > Ja mialem na mysli tylko to, ze smiech mnie ogarnia jak w polskiej TV sie
    > ciesza, ze wGrdcji i hiszpani kryzys.

    Jednego dnia TV podała, że w Polsce jest bardzo dobrze i że kryzys prawie
    nas nie dotyka. Tego samego dnia Tusk ,,uspokoił'' te rewelacje. :)
    Powiedział, że bez gruntownych reform nie będzie dobrze a na takie
    reformy nie ma co liczyć. :)

    Sikorski (jako kandydat do fotela prezydenckiego) też zapowiada daleko idące zmiany.
    :)

    > Ale zaden dzienikaz juz nie pokaze, ze
    > pozim zycia w grcji i hiszpani ogranietej kryzysem jest wyzszy niz w Polsce

    :)

    > ktora to jako jedyna sie kryzysowi oparla i jest 6-ta potega gospodarcza w
    > Europie...

    :)

    > Na tylu forach ludzie sie tak strasznie martoiwa co z grecja a to do grcji
    > nadal jezdza ludzie za praca:))) nie odwrotnie. O to mi szlo. Takie mydlenie
    > oczu proba odwrocenia, zo o prosze grecja sie sypie nie to co potega
    > polska:))) w ktorej zamarzlo ponad 300 osob tej zimy (poprzedni taki wynik
    > byl za okupacji).

    Polbank to grecki bank z greckimi (nie zaś polskimi) gwarancjami.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'