  • 1. Data: 2010-04-12 08:01:25
    Temat: Re: Polbank -VISA - problem
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    Na infolinii doczekać się na konsultanta nie mogłem. Karta dalej nie
    działa. Na zapytanie przez serwis www też nie odpowiadają. Zwinęli
    biznes, czy co?

  • 2. Data: 2010-04-12 08:07:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 12 Apr 2010 01:01:25 -0700, Josh01 napisał(a):

    > Na infolinii doczekać się na konsultanta nie mogłem. Karta dalej nie
    > działa. Na zapytanie przez serwis www też nie odpowiadają. Zwinęli
    > biznes, czy co?

    A czy przypadkiem jej sobie nie zablokowałeś?

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-04-12 08:15:23
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    On 12 Kwi, 10:07, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > A czy przypadkiem jej sobie nie zablokowałeś?
    >
    > --
    > xbartx

    Blokada przez placenie w internecie - tzn. usilowanie zaplaty - bez
    skutku? Tak tez mozna zablokowac karte?

  • 4. Data: 2010-04-12 08:39:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Kwi, 10:15, Josh01 <j...@g...com> wrote:

    > Blokada przez placenie w internecie - tzn. usilowanie zaplaty - bez
    > skutku? Tak tez mozna zablokowac karte?

    Byloby wskazane - jesli ktos "strzela" zeby trafic wlasciwy CV2 np.

  • 5. Data: 2010-04-12 08:41:59
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    Udało mi się dodzwonić do konsultanta. Odpowiedź: "brak odświeżenia
    salda karty". Czyli chodzi o to, że rozpoczął się nowy okres
    rozliczeniowy i system komputerowy banku "zapomniał" odświeżyć limit
    na nowy okres i z automatu przypisał na mojej karcie limit w wysokości
    0 zł. Fantastycznie. Takie ograniczenie ryzyka kredytowego czy co? :>
    Zapomniałem tylko zapytać czy od teraz co miesiąc będę musiał
    wykonywać telefon aby ręcznie odświeżano mi limit. :(

  • 6. Data: 2010-04-12 13:14:27
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-12 10:01, Josh01 pisze:
    > Na infolinii doczekać się na konsultanta nie mogłem. Karta dalej nie
    > działa. Na zapytanie przez serwis www też nie odpowiadają. Zwinęli
    > biznes, czy co?

    Dzwoń na numer i tam cię przełączą jak powiesz o co chodzi:
    22 3822100

    --
    animka