  • 1. Data: 2010-04-10 20:07:39
    Temat: inteligo i żałoba, OK, ale całe tło czarne
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    inteligo teraz strasznie oczy męczy, przez chwilę myślałem że coś im padło

  • 2. Data: 2010-04-10 21:02:34
    Temat: Re: inteligo i żałoba, OK, ale całe tło czarne
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > inteligo teraz strasznie oczy męczy, przez chwilę myślałem że coś im padło

    iPKO też takie.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2010-04-10 21:30:03
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-04-10 23:02, Grzexs pisze:

    > iPKO też takie.

    mBank, Polbank, bph, eurobank ma kir

    W koncu zaloba.

  • 4. Data: 2010-04-10 22:50:49
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał w wiadomości

    > iPKO też takie.

    ipko normalne
    mi chodziło o męczące oczy tło w pelni czarne
    a nie niektore elementy pozbawione koloru

  • 5. Data: 2010-04-10 23:02:53
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    spammtrapp pisze:

    > mBank, Polbank, bph, eurobank ma kir
    >
    > W koncu zaloba.
    cieszy w takiej chwili fakt, że nawet tak bezduszne instytucje jak banki
    potrafią dać wyraz ogólnonarodowej tragedii.
    Szacunek za to, że w tych instytucjach są osoby które potrafiły podjąć
    decyzję o zmianie kolorystyki witryny.

    lukas, mbank i multibank mają to w dupie. :(

  • 6. Data: 2010-04-10 23:06:34
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > ipko normalne
    > mi chodziło o męczące oczy tło w pelni czarne
    > a nie niektore elementy pozbawione koloru

    Hmmm... Do głowy mi nie przyszło, że aż tak można. Więc iPKO w miarę
    normalne.
    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2010-04-10 23:21:07
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-04-11 01:02, Ranger pisze:
    > lukas, mbank i multibank mają to w dupie. :(

    mBank czarny+kir, multibank czarne logo+kir, lucas czarne elementy.

    Od ktorego momentu zaczyna sie nie manie w dupie?

  • 8. Data: 2010-04-10 23:21:46
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Ranger" napisał:

    > Szacunek za to, że w tych instytucjach są osoby które potrafiły
    > podjąć decyzję o zmianie kolorystyki witryny.
    > lukas, mbank i multibank mają to w dupie. :(

    Lukas nie.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 9. Data: 2010-04-10 23:37:03
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-11 01:02, Ranger wrote:

    > lukas, mbank i multibank mają to w dupie. :(

    Wszystkie 3 banki nie maja tego w dupie - zmienily wyglad stron
    ofertowych na z symbolika zaloby - nie modyfikowaly tylko stron
    transakcyjnych.
    I dobrze bo jak nie sa do tego przygotowani to od takich zmian cos sie
    moze potem rozjechac, wiec lepiej nie grzebac na szybko.
    Choc po tylu zalobach w przeciagu ostatnich kilku lat to juz kazda
    witryna powinna byc przygotowana...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 10. Data: 2010-04-11 07:26:30
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > Wszystkie 3 banki nie maja tego w dupie - zmienily wyglad stron
    Tak, ale multi mógłby sobie darować podkreślanie lokaty 10% na czerwono, gdy
    reszta na szarym tle...