  • Data: 2006-03-24 19:27:14
    Temat: Re: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:e01gag$bdf$3@news.onet.pl...

    > Aczkolwiek ja sie przekonalem, iz MUSZE posiadac jakies konto w banku
    > stacjonarnym (marmurowym), bo na infoliniach zalatwianie
    > niestandardowych spraw z jakimi sie zwracam jest po prostu niemozliwe.
    >
    > Wszedzie oplaty sa teraz chyba podobne, a do Multi juz sie
    > przyzwyczailem (wygodny podglad KK, wplatomaty itp.) wiec zwyczajnie nie
    > oplaca sie mi sie likwidowac konta.

    Ja tam sie zastanowie nad ePakietem w Fortisie, oplata za prowadzenie taka
    sama, a daja mozliwosc wyplaty bez prowizji ze wszystkich bankomatow.
    Oprocentowanie rachunku 1,5%, czyli 3 razy wiecej niz konta w Multi, co
    prawda brak rachunku oszczednosciowego, ale tygodniowe lokaty z powodzeniem
    moga go zastapic, a oprocentowanie wyzsze prawie o 1 pp. Wada fortisa sa
    oplaty za DD, ale w polaczeniu z mBankiem daje mi taka sama funkcjonalnosc
    jak Multi, ale dostepnosc do kasy lepsza. No, i limit kredytowy
    oprocentowany o 1,5 pp nizej. Jak zaczynalem korzystac z Multi nie placilem
    za prowadzenie rachunku, mialem gratisowa VC, nizej oprocentowany ovedraft i
    wyzej oprocentowane konto... to byly czasy... ale juz chyba nie wroca...

    MK