  • Data: 2006-03-24 20:03:29
    Temat: Re: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik wrote:
    > Nie wiem, nie widziałem tej umowy (może na szczęście :), nie mam tam
    > KK :)
    > Ale to jaki limit miałeś mieć? W innym banku spotkałem się ze zgodą na
    > egzekucję do dwukrotności limitu.

    Limitu było wtedy (listopad 2003) 3000 zł. Ale to IMHO bez znaczenia. Kwota
    100000 zł była już wydrukowana na formularzu umowy, czyli brali takie
    oświadczenie od wszystkich. Ale za to jak zażyczyłem sobie większego limitu
    to nie musiałem już nic podpisywać - fajne nie? ;-)
    Co do innych banków to wiem że w PKO BP i BPH było 3xlimit, w ING jest
    1,5xlimit.