  • From: "Luke M. Pychynski" <l...@N...plusnet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podwojna platnosc w Czechach karta
    Date: Tue, 16 Jul 2002 12:05:06 +0200

    Użytkownik "Wall" <w...@i...pl> napisał

    > No jak bys mial zablokowane tyle pieniedzy to chyba tez bys zrobil
    afere...
    > I tak sobie mysle ze pomimo ze temat stary to ludzie powinni robic afery.
    Od
    > tego jest ta grupa (nie od afer) -od

    wyjasniania -nawet_takiego_poirytowanego_wyjasniania_jak_Twoje_z
    a_ktore_dzie
    > kuje!

    Hm... Wydaje mi sie, ze dla jednego blokada 100 PLN moze wydawac sie ogromna
    kwota, dla drugiego kwota ta wyniesie 10k PLN. To w kwestii wzglednosci.
    Co do pbb to czasami wystarczy poszukac w archiwum aby rozwiac wszelkie
    watpliwosci. Ten temat byl wielokrotnie walkowany.
    Jezeli i to nie pomoze, smialo dzwoncie do bankow, przeciez im za to
    placicie, dlatego mozecie z cala pewnoscia ich dreczyc, obrazac, etc.
    Przeciez klient ma zawsze racje, nieprawdaz? Po zakonczonej zas rozmowie,
    przy wieczornym pacierzu, zmowcie ze trzy zdrowaski w intencji takiej, co by
    Was nie spotkala praca w infolinii z takimi klientami jak Wy :)
    Czego Wam z calego serca zycze :)

    Pozdrawiam,

    Lukasz M. Pychynski