  • Data: 2021-11-10 09:44:48
    Temat: Re: Podpis w DO
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 10 listopada 2021 o 00:12:00 UTC+1 Mac Ka napisał(a):

    > Dowód wydawany po 7 listopada 2021 roku (e-dowód)
    >
    > W e-dowodzie znajdziesz następujące dane na swój temat:
    >
    > imię lub imiona i nazwisko,nazwisko rodowe,imiona swoich rodziców,datę i miejsce
    urodzenia,płeć,zdjęcie,podpis (jeżeli masz ukończone 12 lat, chyba że nie możesz
    złożyć podpisu),numer PESEL,obywatelstwo.

    No dobra, to od kiedy nie było podpisów?
    I czy ten podpis jest teraz nadrukowany na e-dowodzie - tak jak ja mam - czy jest
    tylko zapisany ekektronicznie?

    Ten 7 listopada to jakaś kolejna zmiana czy tylko odroczona z bodajże końca lipca
    (m.in. miało wejść zdejmowanie odcisków palców)?
    Czy może cofnięcie tej właśnie "biometrii" (bo jak w sierpniu odbierałem dowód,
    zamówiony na szczęście w czerwcu, to już czytnik paluchów oraz ten do dowodów - np.
    do ustawiania PIN do podpisu elektr. - na stanowisku były).