  • Data: 2008-02-08 22:39:58
    Temat: Re: Podpis elektroniczny na karcie bankomatowej?
    Od: Marek Gutkowski <t...@w...not.work> szukaj wiadomości tego autora

    Wwieslaw wrote:
    > Nie zrezygnowali, tylko uzywaja rownolegle ze zdrapkami
    > i tokenami. Dlatego maja w cenniku nabycie zestawu i jego regularne
    > odnawianie.

    Hihi, no dobra. W sprawie Nordei opierałem się na relacji znajomego
    który miał tam konto,
    dali mu certyfikat i w którymś momencie kazali przejść na zdrapkę ;)

    > Ale ankieta dotyczy ceny jaka klient chcialby zaplacic za posrednictwem
    > banku. Wiec punktem odniesienia powinna byc cena jaka placi za
    > posrednictwem banku :)

    Różnica polega na tym, że w naszym scenariuszu bank wydaje certyfikat za
    free, ponieważ dużą część kosztu - cenę karty - i tak musi ponieść. Nie
    da się tego porównywać z obecnym stanem rzeczy.
    Poprawiłbym treść pytania, ale nie da się nie usuwając dotychczas
    zebranych odpowiedzi ;)

    --
    MG