  • Data: 2008-02-09 15:22:28
    Temat: Re: Podpis elektroniczny na karcie bankomatowej?
    Od: "news.tpsa.pl" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zgadza się:

    Nordea od niedawna wystawiła taki cennik. Wg niego faktycznie sprzedaje
    kwalifikowany certyfikat w formie zestawu od Sigillum po 267 zł brutto. I
    podaje także, że po roku przedłuży ten certyfikat za 49 zł brutto.
    Oczywiście są to pobożne życzenia. W obecnej chwili jest zmowa Unizeto,
    Sigillum i KIR co do ceny odniwienia: kosztuje u nich wszystkich jednakowo:
    95 zł netto. Nordea raczej leci "w kulki". Cennik nie gwarantuje ceny po
    roku. Ale rzeczywiście po roku cena może dwa razy spaść. OBECNIE nie ma
    NIGDZIE ceny przedłużenia poniżej 95 zł netto !

    tyle ścisłości...

    pozdrawiam
    Andrzej Kurzejamski