  • Data: 2008-02-09 15:45:03
    Temat: Re: Podpis elektroniczny na karcie bankomatowej?
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news.tpsa.pl wrote:
    > Zgadza się:
    >
    > Nordea od niedawna wystawiła taki cennik. Wg niego faktycznie sprzedaje
    > kwalifikowany certyfikat w formie zestawu od Sigillum po 267 zł brutto. I
    > podaje także, że po roku przedłuży ten certyfikat za 49 zł brutto.
    > Oczywiście są to pobożne życzenia. W obecnej chwili jest zmowa Unizeto,
    > Sigillum i KIR co do ceny odniwienia: kosztuje u nich wszystkich jednakowo:
    > 95 zł netto. Nordea raczej leci "w kulki". Cennik nie gwarantuje ceny po
    > roku. Ale rzeczywiście po roku cena może dwa razy spaść. OBECNIE nie ma
> [...]

    Odpowiadamy POD postem.

    Cennik taki obowiazywal na pewno we wrzesniu 2006 roku (od wtedy mam
    kontakt z tym bankiem). Minelo od wtedy jakies 18 miesiecy, tak wiec na
    pewno byli juz ochotnicy do przedluzenia. Zakladam (byc moze mylnie), ze
    gdyby bank nie byl w stanie (jako posrednik) odnowic certyfikatu po
    cenie z TOiP to juz dawno by poprawil TOiP (ktora kilkukrotnie byla
    modyfikowane od tamtego czasu).

    Niestety dopoki nie znajdziemy posiadacza epodpisu
    nabytego/przedluzonego za posrednictwem N to tylko spekulacje.

    Pozdrawiam
    Wwieslaw