    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podpis elektroniczny
    Date: Thu, 24 Jan 2002 12:25:43 +0100

    Użytkownik "Szymon"
    > widze ze 0 dyskusji - powiem tylko co o tym mysle z mojego punktu
    widzenia:

    > - dostaje swoj klucz-podpis
    > - RAZ ide do banku z wzorem podpisu (Pekao SA - VIP)
    > - i tyle mnie widzieli - w nastepnym dniu cos im wysle elektronicznie
    > podpisane - i maja zrobic.

    co tu dyskutowac jak mamy to przecwiczone w FortisBanku -
    jedyny bank, ktory prowadzi e-konto dokladnie wg norm ISO
    dotyczacych podpisow elektronicznych. Na razie jako umowa
    dwustronna ale przejscie na podpis uznawany gdzie indziej
    to dla nich bedzie pryszcz. Zamiast sobie generowac podpis
    bede go juz mial od certyfikowanego dostawcy
    *** blad ***