  • Data: 2021-09-10 22:57:08
    Temat: Re: Pocztowy - ZawszeDarmowe -> Rachunek Podstawowy
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 10 Sep 2021 11:07:46 -0700 (PDT), w
    <6489dcfd-cefd-43c0-bee1-c50c7139ef45n@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Rzeczywiście żeś marudny ;P
    > Coraz więcej maszynek ma pikacza, więc pójdą na telefon.
    > Możliwe, że w mBąku nadal można wpłacać zstrzeżoną kartą.
    > W kasie banku i tak potrzebujesz dowód, wiec możesz kartę nosić z dowodem - chyba
    że uznają mObywatel?

    Ale do karty mają różne śmieszne wymagania, których nie uznaję. Bo nie będę z
    niej korzystał.

    akurat koło siebie, ja też akurat mam dwa przystanki od domu).

    > A nest ma kasę?
    > milka nie masz nigdzie?
    > Hmm, skarbonka nie ma chyba darmowego konta, albo karta i 5 pyk/mc albo kasują.
    Inteligo bezpłatnej kasy nie ma. Choć może premium skarbonkowe da się opędzić samymi
    wpływami + ew. ping-pong.
    > Analogicznie żubr.
    > Tylko nie myśl, że kasa będzie na Ciebie w tych przybytkach czekać, kolejka
    emerytów murowana ;>

    Najciemniej pod latarnią.
    W Nest mogę wpłacić we wpłatomacie Euronetu za free (w oddziale 10zł).
    Nestbank awansuje z doskonałego na prawie perfekcyjny :)