  • Data: 2021-09-12 19:42:46
    Temat: Re: Pocztowy - ZawszeDarmowe -> Rachunek Podstawowy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 12 września 2021 o 18:16:21 UTC+2 Alf/red/ napisał(a):
    > Użyć karty jest bez porównania łatwiej, niż wklepać 18 cyferek.

    Jak nie masz karty to bez porównania trudniej ;P

    > I się nie pomylisz.

    Szansa na pomyłkę niezauważoną to 1/100.
    Hmm, w sumie jakby to była masa to wcale nie jest mało...
    Ale też pomyłka musi być na min. 2 cyfrach.

    Jak jeszcze (przyszła) żona miała meldunek pod Radomiem, to paszport musiała tam
    załatwiać (teraz rejonizacja jest chyba już województwami).
    I pani z Radomia nie chciała podać numeru konta (wtedy jakoś można było paszport tak
    zamówić, że wystarczało raz pojechać a nie dwa), bo marudziła, że ludzie źle
    wpłacali.
    Chyba gdzieś indziej ten numer znaleźliśmy, ale kazałem tam zadzwonić i opowiedzieć
    pani, że teraz jest NRB, liczba kontrolna i pomylić się jest duużo trudniej. "A skąd
    pani ma takie informacje?"

    > A co do zablokowania, to co to przeszkadza? Gubisz kartę, blokujesz, i
    > cieszysz się "uff już mi nikt nie wpłaci we wpłatomacie obcej sieci, i
    > nie będę stratny prowizji brawo ja :-)" ;-)

    To pogrom mBąka ;>
    A któryś bank ma prowizję większą niż 10zł?

    Z ciekawych obserwacji w oddziale - gościu przyniósł worek miedziaków i wpłacał w
    kasie.
    Ciekawe, czy to była jakaś opłata? ;>
    Jak kiedyś gość do kasy w sądzie przyniósł dwa wirki jiedziaków, żeby zapłacić
    grzywnę...