  • Data: 2021-09-13 21:04:24
    Temat: Re: Pocztowy - ZawszeDarmowe -> Rachunek Podstawowy
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 11 Sep 2021 05:01:31 -0700 (PDT), w
    <48a347cc-55ea-4712-80bb-d15dbaa1067dn@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Ech, czy nie piszę wyraźnie, że mBąk pozwalał - i może nadal pozwala - WPŁACAĆ
    KARTĄ ZASTRZEŻONĄ?

    Ale policzą pewnie za wydanie, tam wszystko działa inaczej.

    > O ludziu, to najbliższy euronet masz akurat w oddziale nest?

    Nie, ale nawet bliżej niż do Nesta. Więc plus.
    I nawet BLIK-iem mogę wpłacać, więc nie muszę dźwigać karty Nesta :)

    > Dziwnie mieszkasz, ale jest to też dziwny argument na poparcie tezy, że w "neście
    wpłacasz za darmo" ;>
    > Ale też nie dziwi, że wpłacałeś na poczcie.
    > Żubra czy skarbonki nie masz gdzieś?
    > A może jakaś lokalna spółdzielnia?
    > Ostatnio znalazłem "Warszawski Bank Spółdzielczy" - ale mają warunki na debetówkę,
    więc nie założyłem konta.

    Na nic takiego nie liczę, ale wpłatomat Euronetu mnie wystarcza.