    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 10 Sep 2021 11:07:46 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Pocztowy - ZawszeDarmowe -> Rachunek Podstawowy
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 10 września 2021 o 19:25:48 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Fri, 10 Sep 2021 04:46:13 -0700 (PDT), w
    > <8...@g...com>, Dawid Rutkowski

    > Potrzebują karty, której nie potrzebuję.

    Rzeczywiście żeś marudny ;P
    Coraz więcej maszynek ma pikacza, więc pójdą na telefon.
    Możliwe, że w mBąku nadal można wpłacać zstrzeżoną kartą.
    W kasie banku i tak potrzebujesz dowód, wiec możesz kartę nosić z dowodem - chyba że
    uznają mObywatel?

    skarbonką i żubrem to raczej duże miasta.
    sprawdź, bo dawno nie korzystałem:
    darmo, ale większość oddziałów nie ma kasy,
    wpłatomacie zastrzeżononą debetówką, kasa płatna, ale chyba są wpłatomaty,
    pojęcie z czasów citi priority - ale oddziałów prawie nie ma - wpłatomaty chyba też,
    niemało oddziałów, wpłatomaty chyba też darmowe.

    akurat koło siebie, ja też akurat mam dwa przystanki od domu).
    > O widzisz, ale Getin daleko, a Nest trochę bliżej, ale chyba w najnowszej TOiP
    > jest to płatne.

    A nest ma kasę?
    milka nie masz nigdzie?
    Hmm, skarbonka nie ma chyba darmowego konta, albo karta i 5 pyk/mc albo kasują.
    Inteligo bezpłatnej kasy nie ma. Choć może premium skarbonkowe da się opędzić samymi
    wpływami + ew. ping-pong.
    Analogicznie żubr.
    Tylko nie myśl, że kasa będzie na Ciebie w tych przybytkach czekać, kolejka emerytów
    murowana ;>