  • Data: 2013-01-19 08:18:39
    Temat: Re: Pochwale Aliorka
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-18 19:03, p pisze:

    > Zamkniecie konta zajelo mi ze 3, 4 minutki. Natomiast rozmowa z
    > konsultantem nie udala sie mimo wysiedzenia na sluchawce ze 2
    > godzin.
    > Nad drugim punktem musza jeszcze popracowac, ale za pierwszy
    > przyznaje komplet punktow :).

    Nie ciesz się. Mi zamknięcie konta zamknęło też ze 4 minutki.

    Aktualnie dostałem wezwanie do zapłaty na 16,70 PLN za opłaty,
    które się naliczyły z jednoczesnym zapewnieniem o wpisaniu do
    BIKu i BIGu jeśli nie zapłacę. Konto jak się okazało "nie zamkło
    się" do końca. Oczywiście w placówce aliora nie dało się tej
    "niedopłaty" zapłacić kartą.

    Na dniach poratuję polską bankowość narzekającą na to, że w
    obiegu nie ma 1 i 2 groszówek i taką walutą spłacę całość. Niech
    mają, a i obieg krajowy monety też niech ma ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90