  • Data: 2016-01-12 15:43:05
    Temat: Re: Po co brać kredyt jak się ma środki....?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 14:48:41 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > Nie czytałeś uważnie, w założeniu było, że wolne środki,nie są
    > obracane, tyko sobie leżą. Pozostaje argument o "szukaniu pracy",
    > który do mnie nie przemawia.
    Napiszę na przykładzie mego kumpla. Firme prowadzi, na dużą dość skalę handluje
    pewnymi rzeczami.
    Gadał mi kiedyś ze zawsze stara się mieć te pół miliona na koncie.
    Cos tam większego kupuje a terminy płatności nie gonią za np. 300tys to bierze
    kredyt.
    Niby po co skoro kasę ma na koncie. On handluje takimi rzeczami że z dnia na dzień
    może mu się trafić fajna transakcja ale zapłacić trzeba od ręki.
    Dzisiaj kupuje, dzisiaj płaci, za tydzień sprzedaje.
    Czasami jakiś większy przetarg to i konkretne wadium trzeba wpłacić.
    Tak więc ma i kredyty i kasę na rachunku.