  • Data: 2016-01-12 15:08:30
    Temat: Re: Po co brać kredyt jak się ma środki....?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Tue, 12 Jan 2016 13:15:22 +0100, "J.F."
    >Nie czytałeś uważnie, w założeniu było, że wolne środki,nie są
    >obracane, tyko sobie leżą.

    Lezec sobie moga np na lokacie strukturyzowanej, z mozliwym wysokim
    zyskiem.

    >Pozostaje argument o "szukaniu pracy", który do mnie nie przemawia.

    Szukasz pracy na pewnym poziomie, to widac wypada znajomego do dobrej
    restauracji zaprosic, osmiorniczki postawic, koniaczek, pozalic sie "z
    tymi nowymi wlascicielami nie moge dojsc do ladu, wariaci, mam ochote
    pier* te posade, niech sami sobie rzadza - nie masz jakiegos ciekawego
    projektu na oku ?",
    a nie "stary poratuj, wszystko wsadzilem w dom, teraz to mnie nawet na
    taksowke nie stac" :-)

    J.