    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Platne konta Inteligo
    Date: 26 May 2002 22:15:37 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > Ta... Może być dla baaardzo niektórych. I w zasadzie świadomych
    > swojego nietypowego profilu wymagań.

    dla mieszkancow __kilku__ duzych miast (gdzie mieszka wiekszosc mieszkancow
    PL) mBank jest zdecydowanie tanszy.
    dla mieszkancow __setek__ malych miast / miasteczek gdzie jest jeden bankomat
    (PKO / PeKaO zwykle) Inteligo _moze_ okazac sie _znacznie_ tansze.

    > A Twojego jest? Bo jak na razie Ty nie zauważasz, że ilość osób, dla
    > których Inteligo wychodzi taniej niż mBank jest dość znikoma...

    statystycznuie jednak nie.
    Gdyz Ci, dla ktorych mBank jest tanszy mieszkaja w miejscu, gdzie maja
    dostep do bardzo szerokiego wachlarza uslug i dla nich mBank/Inteligo
    to jedna z bardzo wielu dostepnych opcji,

    tam gdzie Inteligo ma szanse pobic mBank kosztami ("prowincja"),
    banki wirualne sa elemtnami bardzo malej oferty bankowej
    (PKO, BGZ, Spoldzielczy, wirtualne) wiec potencjalnie wiekszy procent
    ludzkosci tego obszaru jest zainteresowana bankiem wirtualnym.

    tyle, ze dochody sa wieksza w miastach duzych, wiec przy podobnej liczbie
    klientow mBank bije wartoscia depozytow Inteligo.
    mBank wybral sobie lepsza nisze i do niej dostosowal oferte.

    kolejna sprawa do dostepnosc bankomatow na wyjazdach - pod domem wiem
    gdzie sa Euronety, jak jestem gdzies w Polsce - ciesze sie jak znajde
    jakikolwiek bankomat.

    ... i dlatego mam wciaz i mBnak i Inteligo i nie tylko.

    pozdrawiam

    romekk