  • Data: 2003-01-19 12:17:37
    Temat: Re: Peoszę o pomoc
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wieslaw Denisiuk"
    > zastanawiam sie na jakiej podstwe bank wogole zrealizowal czeki z
    > zamknietego rachunku bez salda????
    > ktos to musial wykonac a ktos na dodatek akceptowac na druga reke!!!

    pewnie rachunek nie byl zamkniety.
    Teraz zamykam rachunek w dawnym WBK - karty nie oddalem (pamiatka) tylko
    kazalem na swj koszt zastrzec, czekow nie mialem - i tak chyba 6 tygodni
    rachunek pozostaje czynny "na wszelki wypadek". Taka maja procedure, a po 6
    tygodniach zamnka a reszte przeleja na wskazany.

    Mnie zastanawia co innego - ze pozwolili zachowac czeki. Chyba ze klient
    podpisal papier, ze bierze na siebie odpowiedzialnosc za nie.
    Chyba pracownik banku nie olał faktu brakujących czeków - wyobrazacie sobie
    dialog:
    - czy zostaly Panu jakies czeki ?
    - tak
    - to dobrze, jak bedzie pan potrzebowal gotowki to prosze je wykorzystac
    ;-)))
    *** blad ***