  • Data: 2003-01-20 05:41:30
    Temat: Re: Peoszę o pomoc
    Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Czeki zostały zrealizowane w ciągu kilku dni bo jak pisałem bank pokazał mi dwa
    w chwili stwierdzenia debetu ale ostatecznie nie wiem ile czeków zostało
    zrealizowanych. Nie mam informacji w jakich punktach - czy to były sklepy czy
    poczta lub inne banki. PKO nie udzieliło mi takich informacji. Widziałem tylko
    ksero dwóch czeków z nazwiskiem osoby na którą rzekomo wystawiono czek.
    Przypuszczam, że nie jest to prawdziwe nazwisko a dowód osobisty został
    prawdopodobnie skradziony (to są tylko moje przypuszczenia).
    Zbyszek