  • Data: 2002-01-10 19:30:22
    Temat: Re: PeKaOsa i gadżety
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma się co dziwić- mają nadwyżki, bo klienci wieją ino się kurzy, a po
    co się
    > ma zmarnować.

    BTW właśnie kilka godzin temu też dostałem hihihi.
    Ten portfel, to taki portfel na karty (czarny z wytłoczonym napisem
    Pekao) -nic nadzwyczajnego.
    Ciekawostką jest natomiast to, że można go dostać tzn. taki segregatorek
    powitalny z tym portfelem, dopiero po napisaniu reklamacji na jakość obsługi
    do Dyrektora oddziału, bo inaczej jesteś na przegranej pozycji :-)))
    Fajny gadżet, może z niecałkiem aktualną ofertą, ale zawsze ;-)
    Ech rozmarzyłem się...(o poprawie jakości obsługi).
    Pozdrawiam
    Grzegorz