    From: "Marcin Ziomek" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO S.A.
    Date: Thu, 16 May 2002 10:53:15 +0200

    Użytkownik "Andrzej Milewski" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:abtohv$8th$1@news.tpi.pl...
    > No dobra uściślę PeKaO S.A.
    > Andrzej
    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał w
    > wiadomości news:abt4c1$ai$2@news.onet.pl...
    > Od

    > Mieszkam w Zamosciu i jestem studentem. Bylem w tym banku na praktykach w
    celu zdobycia informacji potrzebnych do napisania pracy licencjackiej.
    Niestety pomoc ze strony banku byla mizerna.Nistety nie dostałem
    wiarygodnych informacji. Ja rozumiem że tajemnica, ale żeby nawet robić
    problemy z podaniem fikcyjnych informacji, to cos tu jest nie tak. Chodziłem
    z 6 razy do kierowniczki ds kredytów, za każdym razem odprawiali mnie z
    niczym, ale gdy poszedłem z prezentem od razu dane- przypominam fikcyjne
    się znalazły.