  • Data: 2013-02-01 10:56:53
    Temat: Re: Optzmalne świnie błądzą...
    Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 1 lutego 2013 10:24:58 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Przepraszamy, ale zostało wykonanych zbyt
    > wiele niepoprawnych prób logowania się do systemu.
    > Jest to moja pierwsza próba od kilku dni, dlatego mniemam,
    > iż to inni błądzą, nie ja... Możecie przestać błądzić?
    > Zlałem wszystko (tałzena zostawiłem na Dobrym dla szarytek)
    > z Millego do Merytorycznego. Chciałem wiedzieć, ile mam
    > luzakow Optymalnych, a tu tymczasem...

    Ojej, po prostu, ktoś Cię tak lubi, że pragnie mieć z Tobą parę wspólnych rzeczy;p

    PS
    Gdzieś czytałam, że jest sporo aplikacji złodziejskich na tel. kom.
    Korzystając z tel. można prędzej stracić kasę, niż korzystając z kompa.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM