  • Data: 2013-02-01 13:25:06
    Temat: Re: Optzmalne świnie błądzą...
    Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 1 lutego 2013 11:04:48 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > [...]
    > : Gdzieś czytałam, że jest sporo aplikacji złodziejskich
    > : na tel. kom. Korzystając z tel. można prędzej stracić
    > : kasę, niż korzystając z kompa.
    > Zapewne tak -- wystarczy gdzieś zadzwonić. ;)

    Nie! Chodzi o załatwianie przez komórkę interesów bankowych.

    > Lecz my tutaj, Myszko, nie rozmaimy o tym,
    > jak tracić kasę, ale o tym, jak ją zyskiwać. ;)

    Masz rację! Ale na ucho cicho Ci popiskuję, że ten kij ma dwa końce - Ty
    nie chcesz stracić, ale ktoś chce zyskać. I w ramach tego zyskania, rzuć
    parę podpowiedzi (a wiem, że wiedzę takową posiadasz), jak miłośnik bezpiecznych
    kwater może się wzbogacić o Twoją kasę.
    ;)

    --
    Pozdrawiam :)