  • Data: 2003-11-07 10:20:07
    Temat: Re: Oprocentowanie w BZWBK
    Od: "MAX" <max_kr[no_spam]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:bofpal$msm$1@news.onet.pl...

    > Fajnie zrobione? Fajny to moze jest token ;) Nic wiecej.

    Ja tez muszę przyznać, że jest to fajnie zrobione - chodzi tylko o stronę
    graficzną i rozmieszczenie poszczególnych elementów, wygląd itp. W
    porównaniu z innymi bankami (mBank, Multibank, Inteligo, BPH PBK) uważam,
    że strona ta jest najlepiej zrobiona (ale tylko jak już wspomniałem pod
    kątem strony graficznej).

    > Juz teraz mozesz jechac do Berlina (bo dobre polacenie) i z paszportem w
    > lapie zalozyc sobie konto

    Po wejściu do UE będzie można zakładać konta przez internet na tej samej
    zasadzie jak w bankach polskich (wirtualnych).

    MAX