  • Data: 2003-03-13 14:05:06
    Temat: Re: Oprocentowanie preferencyjne w Multibanku
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    faktem
    > niniejszym przepraszam i obiecuje nie zawracac wiecej Wam waszych madrych
    glow.
    > W koncu Wy jako doswiadczeni dyskutanci na pewno wiecie lepiej jakie
    > oprocentoanie przynaje bank. Posiadacz kredytu na pewno sie myli.
    > Zreszta widze, ze jestem niewiarygodny bo nigdy wczesniej sie tutaj nie
    > wypowiadalem. Taaaaaa, jakby wszyscy ludzi czytajacy te liste pisanie maili
    > dopiero byloby wesolo.
    > A dla niedowiarkow proponuje samemu otworzyc kredyt w zlotowkach w PLN w
    Multi
    > i wtedy mozemy podyskutowac.
    >
    > pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam za to, ze sie wogole odezwalem
    (pewnie  w
    > tak zwanym miedzyczasie zmienila sie definicja list dyskusyjnych)
    > Wojtek
    >
    > --
    Wojtku rozumiem bardzo dobrze Twoje rozgoryczenie. Niestety na tej liście jest
    pewna grupa osób, które sa gorącymi fanami banku (myślę tutaj o BRE a właściwie
    o jego częściach: mBank, Multi), w którym miałeś wątpliwą przyjemność wziąć
    kredyt. Osoby te, każdą negatywną informację na temat ich Ulubieńca traktują
    jako bezpośredni atak na nich. Najbardziej dziwne jest to, że jeżeli jakiś
    (dowolny) produkt pochodzi z ich banku, to musi być najlepszy i każda krytyka
    powoduje reakcje w rodzaju: jesteś pracownikiem konkurencji, jesteś
    niewiarygodny, powtarzasz się, kłamiesz, itp. (Doświadczyłem i doświadczam tego
    samego, ponieważ uważam, że jeden z produktów innego banku jest bardzo
    atrakcyjny).

    Część osób z tej grupy jest bez wątpienia finansowo zainteresowana pisaniem
    takich opinii, zaś pozostała robi to trochę dla "sportu" a trochę przez
    przekorę. Czasami jest to nawet sympatyczne (mówię o tych ostatnich) i wnosi
    pewne ożywienie na grupie. Ja osobiście szczególnie cenie sobie uwagi kolegi
    Amra, z którym miałem przyjemność juz kilka razy ostro polemizować. Z całą
    pewnością wiem jednak, że "Jemu za to nie płacą". Co do tych pierwszych, to
    należy ich traktować jak powietrze ale w żadnym wypadku nie poddawać się.
    Pisze to nie tylko do Ciebie ale i do innych osób, które zechcą podzielić się
    negatywnymi doświadczeniami z tego banku. No cóż taka jest nasza rzeczywistość.
    Z serdecznymi pozdrowieniami i zachętą do dalszej dyskusji na łamach tej grupy
    Tensor1.
    PS. Korzystając z okazji zachęcam do krytyki Banku, którego jestem (według
    opinii wiadomych osób) pracownikiem.