  • Data: 2003-03-14 09:27:46
    Temat: Re: Oprocentowanie preferencyjne w Multibanku
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Ale poprawię się. Już mam linię, Pan Dyrektor z Multi (pozdrawiam)
    > przeczytał moje lamenty na grupie i przysłał email z przeprosinami a Panie
    > Dysponentki były bardzo miłe i też przeprosiły.
    > Multi to naprawdę fajny bank. Howgh.

    O, kurde. To moze ja o cos poprosze p. Dyrektora z Multi? ;)
    Czy Multi nie moze troszke elastyczniej podejsc do wydania KK?
    Podobno nie da rady obnizyc granicy 1700/mies do 1500/mies ani przy pomocy
    zalozenia Aquariusa, ani zalozenia wiekszej lokaty, ani pokazania zestawien
    z poprzedniej karty (gwoli scislosci ta poprzednia, tylko "charge")

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl