  • Data: 2012-10-20 08:55:52
    Temat: Re: OpenShit - 4 Kolory - 10% przez 20 lat wchodzimy?
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-20 08:25, SQLwiel pisze:

    > To się nazywa "ryzyko gospodarcze", a banki w tym od początku swojego
    > istnienia pośredniczą, w mniej-lub-bardziej wyraźny sposób.

    Sęk w tym, iż owo ryzyko nie powinno wiązać się z bankiem czy
    instytucją, która się z tym kojarzy (bo jednak OF to przede wszystkim
    lokaty Getin, chyba że zamierzają zmienić profil działalności).
    Jeśli chcę inwestować, ponosić ryzyko, kupić nieruchomość to po co mi
    zbędni pośrednicy typu OF, na dzień dobry z podejrzanymi ofertami?
    Czyżby Amber Gold naprawdę niczego nie nauczył ludzi?

    --
    Pozdrawiam