  • Data: 2007-12-19 15:28:04
    Temat: Re: Ograniczyć phising...
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > W wypadku BPH nic się wielkiego nie stanie. Po pierwsze będzie to co
    > najwyżej kilka znaków, a nie całe hasło.

    Ja mówię o tym, że jeżeli ktoś trafi na stronę trochę podobną do strony
    banku, gdzie będzie pole "hasło", to jakiś odsetek wpisze po prostu hasło.
    Bez wnikania że dotąd mieli jakieś kratki i tak dalej.

    > Po drugie jak nawet wpisze
    > wszystkie znaki w sumie po kilku razach, to i tak możesz tylko podejrzeć
    > rachunek, bo przelewu nie wykonasz.

    Na to jest złota metoda. Pole "podaj swój plik klucza" :).

    > Poza tym BPH nie ma ustalonej długości
    > hasła, więc nie wiesz, ile kratek wyświetlić. Jak wyświetlisz za dużo, to
    > średnio inteligentna małpa powinna się zorientować, ze coś jest nie tak.

    Zapominasz o jednym - serwer phisingowca może się po prostu zapytać serwera
    BPH ile ma kratek wyświetlić.

    p. m.