    From: MK <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odwrócona hipoteka - Nie dajmy się oszustom!!!
    Date: Wed, 28 Dec 2011 00:24:54 -0800 (PST)
    <jdcjmt$ldg$1@inews.gazeta.pl> <8...@a...kjonca>
    <jdckr2$okm$1@inews.gazeta.pl> <8...@a...kjonca>
    <jdclja$ri6$1@inews.gazeta.pl>
    <4ef9dc59$0$1446$65785112@news.neostrada.pl>
    <jdcnbf$4tj$2@inews.gazeta.pl>
    <4ef9e26f$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <jdcoi9$9ap$1@inews.gazeta.pl>
    <4ef9eb3c$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
    <jdd92j$1cs$2@inews.gazeta.pl>
    <4efa494e$0$1451$65785112@news.neostrada.pl>
    <4efa516f$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>

    On 28 Gru, 00:14, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > Ba, zapomniałem że mowa tutaj o hipotatycznych 10 latach, a więc Ty mi
    > proponujesz znacznie mniej niż to, co gdzie indziej uznajesz za zbyt
    > małą ratę.

    Ja bym powiedzial, ze uczciwie to przy ponizszych zalozeniach byloby
    tak

    - obecna wartosc nieruchomosci 300tys
    - srednia inflacja 3%
    - sredni okres zycia po podpisaniu umowy 10 lat
    - zysk inwestora 20% rocznie
    - wzrost wartosci nieruchomosci rowny sredniej inflacji

    no, i liczymy

    - przyszla wartosc nieruchomosci - 404 806PLN
    - renta miesieczna - 1 076,34PLN

    Nie uwzglednialem zadnych kosztow typu fundusz remontowy, podatki itp.
    Mozna przyjac, ze nalezy o te kwoty obnizyc rente, 20% to chyba
    godziwy zarobek, nieprawdaz?

    MK