    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Subject: Re: Obsluga w Getinbank
    Date: 04 Nov 2005 13:11:04 GMT

    In article <dkflsa$cf2$1@atlantis.news.tpi.pl>, Fajas wrote:
    > Jakie sa wasze odczucia na temat obslugi w oddzialach tego Banku.
    > Ja mialem dzisiaj watpliwa przyjemnosc rozmowy w oddziale w Krakowie i moje
    > odczucia to zgroza....
    > Poziom kompetencji tragiczny!!!

    Nie trzeba się nawet nigdzie fatygować. Wystarczy obejrzeć stronę, a
    jeśli komu mało to zadzwonić na infolinię, żeby dojść do tego samego
    wniosku. Ale można się też rozerwać, bo pan na infolinii informuje,
    że żeby kupić certyfikat ubezpieczeniowy to trzeba wziąć pieniądze pod
    pachę i zasunąć do oddziału i innej metody nie ma:)

    Renata