  • Data: 2019-04-21 08:08:38
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-20 o 21:26, Kris pisze:
> [...]
    to bitwy pod Grunwaldem i tak nie namaluje.

    > Trochę wyżej pisałeś ze od 3 lat nauczycielom krzywda się dzieje

    Nigdzie tak nie pisałem. Mylisz mnie chyba z kimś innym

    > Ja trochę dalej pamięcią sięgam i tych Metejków to pojedyncze przypadki bywały

    A zastanowiłeś się dlaczego?
    Dlaczego świetni nauczyciele pracują w szkołach niepublicznych?

    > U córki w szkole jeden Matejko jest.
    > I to nie tylko moja opinia > Młody człowiek w okolicach 40stki gdzieś tak.
    > Tak na marginesie:
    > Jako jeden z nielicznych nie strajkuje.

    Jak już ostatnie dinozaury (pasjonaci, ew ludzie którzy mają gdzie
    mieszkać) w szkołach wyginą, to zostaną sami ludzie, których nikt
    nigdzie indziej nie zatrudnił.
    W aktualnych czasach ci co mają choć trochę oleju w głowie nigdy się nie
    zdecydują na karierę siłaczki.

    I będzie jeszcze większe ujadanie na nauczycieli, że marnie uczą, że
    korki trzeba opłacać, itp itd.

    Ale żeby to przewidzieć, to trzeba spojrzeć nieco szerzej niż TVPiS poda
    w przekazie dnia.

    Równia pochyła.

    --
    Pete