  • Data: 2006-06-15 23:21:53
    Temat: Re: O co chodzi? "Credit Card Declined"
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    necik wrote:
    > Nie wiem czy to cos pomoże w namierzeniu błędu, ale chciałem kupić
    > właśnie ten skrypt:
    > http://jmbsoft.com/software/ags/

    A może byś zrobił tak jak ci napisali.
    Wziął kartę zadzwonił na numer, który jest z tyłu na karcie i dowiedział
    się, czy transakcja w ogóle doszła, a jak tak, to z jakiego powodu
    została odrzucona.
    Jak nie doszła, to znaczy, że w ogóle sklep podziękował za twoją kartę i
    możesz się dopytywać tylko w sklepie, czemu cię nie lubią.