    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowe numery rachunów ZUS
    Date: Sun, 26 Nov 2017 15:37:56 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > Wystarczyło po prostu wysłać list. I jest po problemie.

    nie, nie jest.
    Przypominam ze 300 tysiecy nie dostało.
    Sprawdzanie, jak sam powiedziałes, bedzie teraz trwało ze dwa miesiace
    wiec jest duza szansa ze juz sie nie dowiedza.
    Własciwie to rozumujac po twojemu, nalezy przygotowac centrum zus na 300
    tysiecy telefonów 10 dnia miesiaca... I to nie beda proste rozmowy - bo
    to beda telefony od zacofanych ludzi co to nawet internetu nei maja, sami
    na stronei nie sprawdza etc.
    Jak to mowia krowy na pastwisku - jak szalec to szalec!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami