  • Data: 2002-07-15 13:08:14
    Temat: Re: Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > BZ WBK S.A.
    > Jak otwieralem tam konto i chciale przy okazji EC/MC charge kazano mi

    Ale to co innego :)
    Ja chcialem _tylko_ konto i _tylko_ debetowe maestro. Wiec raczej nie mialem
    okazji zeby przekrecic bank.

    Chargowej karty to poza Pekao SA ta chyba tak lekko nigdzie bez zaswiadczen
    nie dostaniesz - to samo z KK. I sie nie dziwie (nawet debetowej VC sie nie
    dziwie), ale zeby takie wprowadzac reglacje - to jest chore.
    Pani mi zaproponoala ze zadzwoni do mnie pozniej - jak jej powiedzialem ze
    sknczylem magisterke a teraz mam wakacje ;) Ale powiedzialem, ze pozniej
    to.... ja juz wroce z wakacje