  • Data: 2002-07-15 01:12:48
    Temat: Re: Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Kasia" <k...@e...pl> wrote ...
    > Nie przepraszaj - mnie to też nie imponuje - po prostu chcialam miec VISĘ
    > przed wyjazdem za granicę .... Dlatego olałam ich po prostu - a co do
    kart
    > typu GOLD mam iście "żydowskie" podejście - bulenie opłat rzędu ponad 100

    > za użytkowanie tej karty jest dla mnie przegięciem .. nie potrzebuję

    taa, a oprocz bulenia wysokich oplat zabawne jest ze limity wydatkow na
    takie karty sa czasami bardzo wysokie co w przypadku zgubienia/kradziezy
    moze sie przeciwko wlascicielowi zle obrocic... kolesiowi mojemu na przyklad
    ostatnio "ukradli" (zmieniono wlasciciela) portfel z kilkoma kartami zlotymi
    i suma limitow na te karty byla taka, ze jesli zlodziej bylby szybki jak
    odrzutowiec to moglby sobie dobry samochod na nie kupic...

    fakt, faktem ze niektorym panienkom takie karty imponuja i dzialaja jak
    afrodyzjak...