  • Data: 2002-07-15 13:28:18
    Temat: Re: Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: "Kasia" <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mscislaw" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    news:aguhpd$42v$1@phys-news1.kolumbus.fi...

    > taa, a oprocz bulenia wysokich oplat zabawne jest ze limity wydatkow na
    > takie karty sa czasami bardzo wysokie co w przypadku zgubienia/kradziezy
    > moze sie przeciwko wlascicielowi zle obrocic... kolesiowi mojemu na
    przyklad
    > ostatnio "ukradli" (zmieniono wlasciciela) portfel z kilkoma kartami
    zlotymi
    > i suma limitow na te karty byla taka, ze jesli zlodziej bylby szybki jak
    > odrzutowiec to moglby sobie dobry samochod na nie kupic...

    No na tym polega GOLD żeby mozna było szaleć na całego :-))) Pójdzie taki
    VIP na zakupy i nawet sobie w sklepie futra za 17 tys nie kupi ..... :-(((
    .... ale maja też na szczęście ubezpieczenia od takich przygód . Kwestia jak
    sa rozpatrywane - to juz inna sprawa

    > fakt, faktem ze niektorym panienkom takie karty imponuja i dzialaja jak
    > afrodyzjak...

    To już sprawa tych szpanerów i tych panienek - każdy ma to co lubi ....
    Jeśli kryterium jest ilość plastików w kolorze złota.... to niech będzie -
    dobre jak każde inne .... Ale plastiku nie da się przytulić w razie
    zmartwień ....:-((( No chyba że wprowadzą jakies takie milutkie ... Trzeba
    podrzucić ten pomysł dyrektorom projektów w bankach ...