  • Data: 2002-07-16 07:16:11
    Temat: Re: Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: "Wall" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:aguhnn$pa5$1@news.onet.pl...

    > Ale to co innego :)
    > Ja chcialem _tylko_ konto i _tylko_ debetowe maestro. Wiec raczej nie
    mialem
    > okazji zeby przekrecic bank.

    Sorry ze z takim opoznieniem ale juz wczoraj nie wracalem do komputra. Masz
    racje troche sie rozpedzilem.

    > Chargowej karty to poza Pekao SA ta chyba tak lekko nigdzie bez
    zaswiadczen
    > nie dostaniesz - to samo z KK. I sie nie dziwie (nawet debetowej VC sie
    nie
    > dziwie), ale zeby takie wprowadzac reglacje - to jest chore.
    > Pani mi zaproponoala ze zadzwoni do mnie pozniej - jak jej powiedzialem ze
    > sknczylem magisterke a teraz mam wakacje ;) Ale powiedzialem, ze pozniej
    > to.... ja juz wroce z wakacje

    Nie rozumiem natomiast jednej strategii dzialania Citit. Otoz wielu moich
    znajomych pracuje na uczelniach wyzszych i regularnie sa gnebieni przez
    akwizytorow z CIti zeby sobie zalozyli u nich rachunki +karta debetowa od
    reki bez zaswiadczen! I jak to sie ma do takiego studenta jak Ty, ktory moze
    miec wiecej kasy od np nauczyciela akademickiego? :)
    Ja tego nie rozumiem -przeciez Citi jest nastawione na zysk i kroluje tam
    formula "money talks". Zarabiaja i kombinuja na czym sie da -w tym momencie
    zarobek na takim kliencie jak Ty jest raczej pewny. Ot i takie ich
    dzialanie.
    Dobrze zes zrobil -ja tobym dodatkowo wyszedl z siebie i stanal obok.
    POzdrawiam
    Wall
    P.S. Milych wakacji.