  • Data: 2002-07-15 12:12:26
    Temat: Re: Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:aguase$4ub$1@news.onet.pl...
    > CitiBank chce zawojowac bankowosc detaliczna w Polsce.... Takie ma plany.
    > Jako ze chcialem wyjechac w te wakacje m.in. do Niemiec na zakupy -
    chcialem
    > zalozyc konto w tym banku i miec ich karte Maestro.
    >
    > Wypelnilem ich formularz i dzisiaj dostalem telefon i co sie okazuje???
    >
    > Ano to, ze jesli wpisalem, ze jestem na utrzymaniu rodzicow + mam wlasne
    > oszczednosci, to niestety.... nie moge otworzyc w tym banku konta.
    >
    > Gdybym mial jakiekolwiek deklarowane - typu cos z ZUSu, z uczelni, to ok,
    > ale tak...

    Z tym faktycznie mieli poroniony pomysl ;-/

    > Zapytalem sie, ze gdybym powiedzial, ze bedzie stypendium przyhcodzic i
    sam
    > sobie bede przelewal - przeszloby... ;) Co za bank.

    To samo mi powiedzano przy KK - dostalem bo nie podalem miejsca pracy -
    gdybym sklamal dostalbym ja ;-)

    Fakt - taka polityka nie zyskaja szybko klientow - na szczescie mi nie
    kazali przyniesc jeszcze zaswiadczenia o zatrudnieniu ;-)

    A jak jest w przypadku checi zalozenia samej lokaty? pod to musi byc
    zalozony ROR.

    --
    JaKi