-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
Newsgroups: pl.biznes.banki
References: <pte0i2$8fp$1@node1.news.atman.pl>
<c...@4...net>
<ptpt65$t6b$2@node1.news.atman.pl> <ptr54m$3ni$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Nest Bank
Date: Sun, 2 Dec 2018 16:16:01 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 33
Message-ID: <5c03f735$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 37.47.36.30
X-Trace: 1543763765 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 522 37.47.36.30:10099
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:639107
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Crimi" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ptr54m$3ni$1@node1.news.atman.pl...
> Podali mi nawet niezłe kakao
> i wszystko ładnie załatwiłem w oddziale ;)
Skoro już napisałem to spróbowałem ponownie, czyli przez infolinię
załatwić dostęp przez net.
Po każdym pytaniu "Proszę o cierpliwość..." i oczekiwanie - konsultacje z
suflerem? Kilka razy.
Potem mniej - więcej tak: jeżeli ma się numer umowy NIK to trzeba przez
infolinię się zalogować
i zweryfikować się hasłem telefonicznym. Potem można sprawę załatwić.
Nie mam tego hasła bo dostępu przez internet i telefon nie życzyłem kiedyś
sobie. Wyciągów
papierowych też. Ale że jakieś "muszą wysyłać" to umieszczali w serwisie
wyciągów elektronicznych,
do którego przysłali link aktywacyjny i tymczasowe hasło. Ale nie
aktywowałem. Sprawdzanie
salda zerowego mnie nie kręci.
Potem nic nie rozumiałem bo mieli przysłać ten SMS-em kod telefoniczny,
potem pani się
wycofała i prześle mi kod inny, który mam jej podać w celu weryfikacji. Po
co?, przecież rozmawiamy
a poza tym nie dokopię się w moim telefonie do SMS-a w czasie rozmowy. Może
po rozmowie?
Wreszcie pani stwierdziła, że "po konsultacji" jednak się nie da i wysłała
do oddziału.
Ja jestem cierpliwy bo tak bardzo mi nie zależy... Ale zrozumieć jak to
naprawdę działa w tym
banku to masakra.
Arek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
- uczcie się Anglicy
- no w końcu zadzwonił wnuczek
- zbyt silny złoty byłby problemem
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy
- 2024-04-16 no w końcu zadzwonił wnuczek
- 2024-04-11 zbyt silny złoty byłby problemem