eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNest Bank › Re: Nest Bank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <pte0i2$8fp$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@4...net>
    <ptpt65$t6b$2@node1.news.atman.pl> <ptr54m$3ni$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Nest Bank
    Date: Sun, 2 Dec 2018 16:16:01 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 33
    Message-ID: <5c03f735$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 37.47.36.30
    X-Trace: 1543763765 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 522 37.47.36.30:10099
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:639107
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Crimi" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ptr54m$3ni$1@node1.news.atman.pl...
    > Podali mi nawet niezłe kakao
    > i wszystko ładnie załatwiłem w oddziale ;)

    Skoro już napisałem to spróbowałem ponownie, czyli przez infolinię
    załatwić dostęp przez net.
    Po każdym pytaniu "Proszę o cierpliwość..." i oczekiwanie - konsultacje z
    suflerem? Kilka razy.
    Potem mniej - więcej tak: jeżeli ma się numer umowy NIK to trzeba przez
    infolinię się zalogować
    i zweryfikować się hasłem telefonicznym. Potem można sprawę załatwić.
    Nie mam tego hasła bo dostępu przez internet i telefon nie życzyłem kiedyś
    sobie. Wyciągów
    papierowych też. Ale że jakieś "muszą wysyłać" to umieszczali w serwisie
    wyciągów elektronicznych,
    do którego przysłali link aktywacyjny i tymczasowe hasło. Ale nie
    aktywowałem. Sprawdzanie
    salda zerowego mnie nie kręci.
    Potem nic nie rozumiałem bo mieli przysłać ten SMS-em kod telefoniczny,
    potem pani się
    wycofała i prześle mi kod inny, który mam jej podać w celu weryfikacji. Po
    co?, przecież rozmawiamy
    a poza tym nie dokopię się w moim telefonie do SMS-a w czasie rozmowy. Może
    po rozmowie?
    Wreszcie pani stwierdziła, że "po konsultacji" jednak się nie da i wysłała
    do oddziału.
    Ja jestem cierpliwy bo tak bardzo mi nie zależy... Ale zrozumieć jak to
    naprawdę działa w tym
    banku to masakra.

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1