    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nagana dla mBanku!
    Date: 21 May 2002 21:51:00 +0200

    On Tue, May 21, 2002 at 09:41:39PM +0200, kadafi wrote:

    > Popieram ww opinie. Tez mam Telepekao i mBank.
    > Zdecydowalbym sie tylko na Mbank gdyby w moim miescie mial chociaz jeden
    > oddzial (gdansk).

    Czy kiedykolwiek czytales jaki _mial_ byc mbank? Bo sprawiasz wrazenie
    ze nie.

    > Rzeczywiscie interfejs telepekao bije na glowe mbank.
    > telepekao gdyby obnizyl i tak niewysokie oplaty to zrezygnowalbym z mbanku.

    No i co z tego?

    Jakby pbk mial sensowny kanal internetowy i tanie wyplaty, jakby multi
    mialo wyplaty po 1zl z kazdego bankomatu, jakby ... etc. Przeciez
    kazdy z bankow daje jedna rzecz, niejako 'oszczedzajac' na innej. W
    pekaosa masz oddzialy i pewnie lepszy kanal internetowy, ale placisz
    za wszystko. Podobnie zreszta w inteligo. Pewnie podobnie w inncyh -
    ale gdzies sobie to banki odbic musza. mbank jest przasny, kanciasty i
    drapie, ale jakos ostatnie kilka miesiecy tylko rosna tam takie
    wspolczynniki.

    Ja rozumiem ze teraz kazdy by chcial zeby mbank mial oddzialy,
    wplaty na poczcie bez oplat, bezplatne wyplaty w okienku i do tego
    bezplatne przelewy i bezplatne prowadzenie.

    Wescie sie zastanowcie ...

    --

    --w