eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - pierwszy zgrzyt... › Re: Multibank - pierwszy zgrzyt...
  • Data: 2004-10-29 12:03:49
    Temat: Re: Multibank - pierwszy zgrzyt...
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > ale to chyba już nie wina banku?
    > /wiem, bank łatwiej zmienić niż US/

    US to swoją drogą :)

    Nie chodzi mi natomiast o to... Pani założyła mi konto BEZ zaświadczenia o
    NIP z urzędu skarbowego. Po czym po dwóch dniach, kiedy konto zostało
    zarejestrowane w US i faktury wystawione dostałem tel. z banku, że blokują
    mi konto bo nie mam zaświadczenia o NIP.

    A wystarczyło powiedzieć: "Proszę pana, bez tego świstka konta założyć nie
    możemy" i sprawa byłaby załatwiona. Rozstalibyśmy sie z uśmiechem i
    pocałowaniem rączki :)

    Potraktował bym to może lżej gdyby nie to, że mam dziwnych klientów, którzy
    wysyłają przelewy tego samego dnia lub dwa trzy dni po otrzymaniu faktury. I
    wystraszyłem się, że cała kasa zostanie na zablokowanym koncie.

    Skusiłem się na Multi bo wcześniej miałem tam inne konto firmowe i przez
    taką głupotę stracili zadowolonego klienta.

    Swoją drogą... Jak nowootwarta firma może założyć konto w MultiBanku skoro
    mają takie dziwne procedury?

    Następnego dnia udałem się do Nordei i tam wystarczyło moje oświadczenie, że
    dostarczę zaświadczenie kiedy tylko dostanę je z US.

    Pozdrawiam

    Zbyszek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1