  • Data: 2002-01-19 13:07:31
    Temat: Re: Multibank i grace-period VC
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest debetowa VC i nie ma grace-period.
    > pzdr
    > Andrzej

    Jeszcze jedno pytanie: Jak to wygląda w praktyce z tymi kartami debetowymi ,
    np. mam przyznany debet 2000 zł, płacę kartą i raz na miesiąc bank przysyła
    mi jakiś wyciąg ile tego debetu wykorzystałem czy jak ? No i czy debet
    trzeba spłacać od razu, czy np po otrzymaniu wyciągu mam jeszcze jakiś czas
    na spłacenie (bez odsetek) ???

    Dzięki za odpowiedź, akurat z tymi kartami debetowymi to nie bardzo się
    orientuję co i jak...

    pozdr - J.