  • Data: 2003-05-28 09:17:01
    Temat: Re: [Multibank] czy to normalne ?
    Od: Tomasz <t...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    W Multi wszystko jest możliwe. Nauczony doświadczeniem kontaktów drogą
    bezosobową (nieludzką ?) poszedłem do oddziału złożyć wniosek o KK. Nie
    wiadomo dlaczego zagonili mnie do pokoju Aquariusa, gdzie miła Pani
    wypełniła dla mnie wniosek. Oczywiście po tygodniu dzwonią do mnie,
    prosząc, żebym jak najszybciej przyszedł do oddziału z dowodem osobistym
    - przy zakładaniu konta pokazałem paszport, a do karty potrzebny jest
    dowód. Jak najszybciej oczywiście nie przyszedłem, to znowu zadzwonili z
    pretensjami, że nie można mnie znaleźć (miły Pan uraczył mnie opowieścią
    o swoim heroicznym wyczynie odnalezienia mnie, przez grzeczność nie
    dyskutowałem...).

    "Multibank - dreszczyk emocji !"

    Tomek