  • Data: 2003-05-28 15:50:44
    Temat: Re: [Multibank] czy to normalne ?
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Tez zalozylem tam konto z samego poczatku, bo mieli naprawde dobre warunki,
    ceny, system transakcji oraz kapitalna obsluge i brak kolejek. Ale w miare
    jedzie, brzuszek rosnie i apetyt. Kliento przybywalo to i wieksze prowizje i
    oplaty dodatkowe dochodzily rowniez. Dodatkowo traktuja teraz klientow podobnie
    do innych bankow, nie to co kiedys, wiec zabralem kaske, zlecenia odwolane,
    karty oddane i czekam na zamkniecie konta.

    Wybor padl na Nordea Bank. Dobry bank internetowy, jedynie co mie sie nie
    podoba to oplaty za przelewy i limit maksymalny karta VE. Ale przlewow z tego
    konta nie robie, a sluzy mi jako dostep do bankomatow BZ WBK i bardzo latwo
    dostac tam VC i linie kredytowa. Dla mnie to az za dobrze.Mysle, ze po
    polaczeniu z LG to beda za darmo przelewy i wiecej placowek w Warszawie ( mam
    blisko do 2 przynajmniej ) i nie ma kolejek.