  • 1. Data: 2007-09-09 07:32:31
    Temat: Re: Millennium - coraz ciekawiej
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Wrz, 09:23, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Natomiast obsluga poza standardowymi godzinami pracy na infolini jest, w
    > wiekszosci bankow (w niektorych to nawet w normalnych godzinach), zwykle
    > zenujaca. Nikt sie w niczym nie orientuje i jedyne co polecaja to
    > zadzwonic "dnia roboczego po 9 kiedy bedzie specjalista". Istnieje wiec
    > szansa, ze nawet jesli z kims bys sie polaczyl to nic bys sie nie
    > dowiedzial.

    Na infolinii jednego z bankow tak kolo 23-ej rozmowca przyznal mi
    sie, ze w nocy to oni praktycznie moga tylko zastrzegac karty i
    niewiele wiecej.

    Natomiast taka stala przerwa w odbieraniu wszelkich zgloszen od
    polnocy do rana jest bardzo nieciekawa, chyba, ze w tym czasie dziala
    numer oficjalnie sluzacy tylko do zastrzegania kart.

  • 2. Data: 2007-09-09 14:35:54
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    krzysztofsf pisze:

    > Natomiast taka stala przerwa w odbieraniu wszelkich zgloszen od
    > polnocy do rana jest bardzo nieciekawa, chyba, ze w tym czasie dziala
    > numer oficjalnie sluzacy tylko do zastrzegania kart.

    Odrębny numer nie jest potrzebny. Na tym samym numerze w IVR jest opcja
    "zastrzeganie karty", która pewnie kieruje do konsultantów dyżurujących
    całą dobę.

    Mnie w zasadzie nie chodzi o to, że żywa obsługa w nocy śpi, ale o fakt
    jakiegokolwiek braku informacji o zmianach. Jakiś czas temu było 24/7.

    TeleMillennium jest też ciekawostką pod innym względem - jest to jedna z
    niewielu w PL linii (o ile nie jedyna?), w której wypowiedzi są
    "pozlepiane" ze słów nagranych przez lektora. Brzmi to conajmniej
    strasznie, ale cóż - bank zarobił 2kPLN na lektorze... Ja rozumiem takie
    rozwiązanie w miejscu, gdzie IVR i zapowiedzi się często zmieniają. Ale
    tu nie zmienia się praktycznie w ogóle. :-)))

  • 3. Data: 2007-09-09 16:20:44
    Od: "Slavekk " <s...@g...pl>

    Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał(a):

    > Odrębny numer nie jest potrzebny.

    To już może zostaw bankowi do oceny czy jest potrebny...;-)
    W każdym razie odrębny numer do zastrzegania kart jest i funkcjonuje 24/7

> [...]
    > rozwiązanie w miejscu, gdzie IVR i zapowiedzi się często zmieniają. Ale
    > tu nie zmienia się praktycznie w ogóle. :-)))

    Tu się po prostu czepiasz.
    Analogicznie brzmi IVR w Plusie, tak samo brzmiał w Idei (teraz nie uzywam
    to nie wiem co w orendżu)
    Skoro IVR odczytuje stany rachunków i numery kart to IMO MUSI być właśnie
    tak zrobione.

    Slawek

  • 4. Data: 2007-09-09 16:50:54
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Slavekk pisze:

> [...]
    > to nie wiem co w orendżu)
    > Skoro IVR odczytuje stany rachunków i numery kart to IMO MUSI być właśnie

    Ale ja nie mówię o kwotach/liczbach/datach, bo to oczywiste. Posłuchaj
    jak automat wymawia zwykłe zdania. :-)))) Tam leci WSZYSTKO (poza
    kilkoma wyjątkami) z generatora.

  • 5. Data: 2007-09-09 16:54:37
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Slavekk pisze:

> [...]

    Ale ja nie mówię o kwotach/liczbach/datach, bo to oczywiste. Posłuchaj
    jak automat wymawia zwykłe zdania. :-)))) Tam leci WSZYSTKO (poza
    kilkoma wyjątkami) z generatora - każde słowo osobno.
    np. "szybka" "pożyczka" "oraz" "inne" "produkty" "i" "usługi" "banku" :-)